Nieuw gebouw Mannen van Staal
“We hopen eind van de zomer los te kunnen”, vervolgt onze Freon het verhaal op de eigen kanalen. “Het ontwerp combineert functionaliteit met een moderne uitstraling die past bij onze identiteit als Mannen van Staal. Met drie verdiepingen en een hoogte van 12,5 meter wordt dit een prachtig gebouw dat onze groei ondersteunt en ruimte biedt voor de toekomst.”
Het ontwerp is afkomstig van Dick de Jong en telt drie verdiepingen. In het hart van het gebouw komt een prominente wenteltrap, terwijl de buitenzijde wordt voorzien van lamellen die door het bedrijf zelf worden geproduceerd en gemonteerd.
Uitbreiding loods
De bestaande loods van het bedrijf wordt uitgebreid met een nieuwe hal van 25 bij 40 meter en een hoogte van 12 meter. Daarmee komt het gebouw ongeveer vier meter hoger te liggen dan de huidige situatie, wat zorgt voor een grotere hijscapaciteit en meer mogelijkheden voor het verwerken en assembleren van omvangrijkere staalconstructies.
Lees hier meer over de plannen van Mannen van Staal
Fotocredits: Mannen van Staal