Energiepositief
“Breman helpt klanten met het verduurzamen van woningen en gebouwen”, legde Harm Laanstra van Breman uit. ‘Alles wat we doen staat in het teken van een beter woon- en werkklimaat. We noemen dit: iedereen energiepositief. Zo installeert Breman warmtepompen, zonnepanelen, slimme thermostaten en ventilatiesystemen.”
Praktijkvragen
“Ook voeren onze installatiemonteurs VT-keuringen uit”, vervolgt Laanstra. Dit is een keuring van technische installaties in woningen om de veiligheid te waarborgen. “We willen graag dat jullie met een frisse blik kijken naar de vragenlijst die onze monteurs nu gebruiken voor deze keuringen. Ons doel is om de vragenlijst te optimaliseren, zodat de monteur er gemakkelijker mee uit de voeten kan en het de klanttevredenheid verhoogt. De andere praktijkvragen van Breman aan de studenten betreffen het meten van klanttevredenheid bij het uitvoeren van werkzaamheden in woningen en de impact van woningaanpassingen bij de bewoners.
De komende tien weken weken gaan de-ICT studenten aan de slag met het uitwerken van de praktijkvragen in de vorm van databases, beheerdersaccounts en grafieken.
Lees het hele verhaal op de site van ROC Friese Poort Centrum Duurzaam