Nieuw: chatfunctie Belco op Freonen-website

Sinds kort beschikt de website van de Freonen fan Fossylfrij Fryslân over een eigen chatfunctie. Hiermee kunnen bezoekers hun vragen direct stellen via de website. De chatfunctionaliteit is pro deo geleverd door Freon Belco, leverancier van klantenservicesoftware.

‘Uit principieel standpunt willen we impact maken’, vertelt Nadjib Ohorella namens Belco. ‘Door maatschappelijk betrokken organisaties als de Freonen te ondersteunen bij de communicatie, kunnen we indirect een steentje bijdragen aan een mooiere wereld. Onlangs hebben we veel lokale en internationale NGO’s aangeschreven. Ook bij hen hopen we met onze software een bijdrage te kunnen leveren én impact te maken.’

Voordelen

De voordelen van chat software zijn legio volgens Ohorella. ‘In contact staan met je bezoekers is ontzettend waardevol. Het geeft je website een betrouwbare uitstraling, omdat het je site/shop benaderbaar maakt aangezien er echte mensen achter zitten.’ Inmiddels ondersteunt Belco honderden bedrijven met haar klantenservicesoftware. En dat is nog maar het begin. ‘Voor elke (potentiële) klant hebben wij aandacht. We kijken of onze software past bij je wensen. Is dit niet het geval? Dan adviseren we graag een concullega.’

Lees hier meer over Freon Belco